Αρχική σελίδα

Από Vikidia
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Καλώς ήρθατε στην Βικίδεια!

Η Βικίδεια ή Vikida είναι ένα συλλογικό εγκυκλοπαιδικό εγχείρημα που απευθύνεται κυρίως στις ηλικίες 8 έως 13 ετών. Δημιουργήθηκε στις 30 Απριλίου 2018 και μέχρι σήμερα έχει 35 λήμματα. Είναι παγκόσμιο, πολύγλωσσο και λειτουργεί με τον κώδικα wiki. Η Βικίδεια έχει ως στόχο να παρέχει ελεύθερα επαναχρησιμοποιήσιμο περιεχόμενο, με αντικειμενικά και επαληθεύσιμα στοιχεία, που ο καθένας μπορεί να τροποποιήσει και να βελτιώσει. Το περιεχόμενό του είναι υπό την άδεια Creative Commons BY-SA και μπορεί να αντιγραφεί και να επαναχρησιμοποιηθεί στο πλαίσιο της ίδιας άδειας - ακόμα και για εμπορικούς σκοπούς - με την επιφύλαξη της συμμόρφωσης με τους όρους της άδειας. Το εγχείρημά μας είναι σε δοκιμαστική λειτουργία, βοηθήστε μας μέχρι τις 1 Ιουνίου να αποκτήσουμε 100 λήμματα! Είναι δωρεάν και κοστίζει μόνο μερικά λεπτά από το χρόνο σας! Χαίρετε και καλή περιήγηση!

Συμμετοχή και κοινότητα

Ο καθένας μπορεί διαδικτυακά να δημοσιεύσει άμεσα περιεχόμενο, αρκεί να ακολουθήσει τους βασικούς κανόνες που καθορίζονται από την κοινότητα, π.χ., την επαληθευσιμότητα του περιεχομένου ή την αποδοχή των λημμάτων.

Πολλές σελίδες βοήθειας θα δημιουργηθούν (με τη συναίνεση της κοινότητος), συμπεριλαμβανομένων του πως να ξεκινήσετε ένα λήμμα, να επεξεργαστείτε ένα λήμμα ή να τοποθετήσετε μια εικόνα.

Συνολικά 19 λογαριασμοί χρηστών δημιουργήθηκαν στην Βικίδεια. Όλοι οι συντάκτες λημμάτων της Βικίδειας είναι εθελοντές και αποτελούν μια συλλογική κοινότητα, χωρίς ηγεσία, όπου τα μέλη συντονίζουν τις προσπάθειές τους στο πλαίσιο θεματικών προγραμμάτων χώρων συνομιλίας.

Οι συζητήσεις και τα σχόλια επί των λημμάτων είναι ευπρόσδεκτα. Οι σελίδες συζήτησης χρησιμοποιούνται για να συγκεντρώσουν την ανατροφοδότηση και αξιολογήσεις για την βελτίωση των λημμάτων.